Autokarem na wakacje

Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy, który wspólne z Polską Organizacją Turystyczną podejmuje dzialania promujące turystykę w naszym kraju, podsumował sezon wakacyjny. Wiodący polski przewoźnik zyskuje nowych pasażerów, poszerza siatkę połączeń, zwiększa flotę autobusów.

Jednym z przedsięwzięć realizowanych we współpracy z POT była jesienna akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Z ofert w cenie niższej o połowę na usługi turystyczne, klienci skorzystali w pierwszy weekend października. Wielu wyjeżdżających na wypoczynek wybierało autokary Polonusa.

W okresie wakacyjnym, jak wynika z informacji tej spółki transportowej Skarbu Państwa, blisko 300 tys. pasażerów przemieszczało się na pokładach autobusów oznaczonych charakterystycznym logo w barwach białych i czerwonych. O jedną trzecią wzrosła liczba biletów sprzedawanych w sezonie letnim poprzez stronę internetową. Zostały uruchomione dwie nowe linie krajowe do Bełchatowa i Szczawnicy i jedna międzynarodowa do Iwano-Frankowska. Codziennie podczas letnich miesięcy regularne połączenia utrzymywane były pomiędzy 168 miastami w Polsce i za granicą. Z powodzeniem rozwija się program Polonus Partner mający na celu integrację i rozwój transportu pasażerskiego w Polsce. 9 największych przewoźników regionalnych tworzy ofertę 55 linii krajowych, łączących 280 miejscowości obsługiwanych przez 155 nowoczesnych pojazdów. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy autobusy pod wspólnym logo przejechały łącznie około 4 mln. kilometrów.

Przewoźnicy zrzeszeni w Polonus Partner uczestniczą w obchodach setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Okolicznościowy baner umieszczony został na budynku zarządzanego przez firmę Polonus Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia. Rocznie przez dworzec przewija się ponad 2 miliony pasażerów. W ramach Biało-Czerwonej Promocji, ceny wybranych biletów na przejazdy autokarowe obniżono o 50 prc. Łącznie w ramach cyklu pasażerowie otrzymują możliwość zakupu 25 tys. biletów w promocyjnych cenach.

Skok o 30 proc. poziomu sprzedaży biletów w internecie, skłania przewoźnika do rozwijania wygodnej formy zakupu w sieci. Niezależnie od metody zaopatrywania się w bilety, zachętą dla pasażerów są znaczące dla kieszeni promocje. Polonus posiada w ciągłej sprzedaży promocyjne pule biletów po 5 zł, 10 zł i 15 zł oraz zapewnia zniżki do 30 proc. na bilet powrotny czy stały rabat 50 proc. dla dzieci i uczniów w wieku do 13 lat.

Najpopularniejsze kierunki całoroczne obsługiwane przez Polonus, obejmują wiele miast i miejscowości turystycznych, należą do nich między innymi Szklarska Poręba, Kudow-Zdrój, Krynica-Zdrój, Kętrzyn, Mrągowo, Gołdap, Szczawnica, Koszalin, Olsztyn, Sandomierz. W sezonie letnim największą frekwencję pasażerów odnotowały połączenia do Kołobrzegu, Darłowa, Mielna, Łeby, Dębek, Karwi, Jastrzębiej Góry, Władysławowa, Krynicy Morskiej, Giżycka, Mikołajek. Autokarami Polonusa przyjeżdża do naszego kraju wielu turystów między innymi z Ukrainy, z Lwowa, Truskawca i Drohobycza.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit