Turystyka wspólna sprawa III

Drogowskaz rozwoju turystyki w regionie

Ranking najpopularniejszych szkoleń

Współpraca sieciowa warunkiem prawidłowego rozwoju produktu turystycznego (Komp. I),
Techniki negocjacyjne – sztuka komunikowania się (Komp. II – szkolenie menadżerskie),
Zarządzanie zasobami ludzkimi (Komp. II – szkolenie menadżerskie),
Metody komunikacji i sprzedaż produktu turystycznego (Komp. II – szkolenie menadżerskie),
Obsługa kelnerska i barmańska (Komp. II – szkolenie zawodowe),
Techniki kulinarne i sztuka cateringu (Komp. II – szkolenie zawodowe).
Łącznie w ramach projektu TWS do 17 kwietnia zorganizowano 132 szkolenia dla 1925 osób i zapewniono im dodatkowo blisko 1,3 tys. godzin doradztwa. Zrealizowano 190 dni szkoleniowych (1496 efektywnych godzin trenerskich) obsługiwanych przez ponad 30 ekspertów z całego kraju. W celu realizacji projektu przejechano ponad 16 tys. kilometrów po całym województwie łódzkim, aby pozyskać beneficjentów do projektu, jak również, aby zorganizować same spotkania i szkolenia. Na rzecz projektu w ROT Województwa Łódzkiego pracowały 4 osoby.
Dzięki projektowi TWS powstało w województwie 6 grup partnerskich, które stworzyły swoje własne autorskie produkty turystyczne oparte na zasadach współpracy sieciowej.

„Baza Kutno”

Kutnowska Grupa Partnerska stworzyła produkt związany z baseballowymi tradycjami tego miasta, Małą Ligą Baseballa i jej rozgrywkami. Grupa przy wydatnej pomocy Urzędu Miasta Kutna przygotowała materiał reklamowy w polskiej i angielskiej wersji językowej w szacie Polskiej Organizacji Turystycznej pod nazwą „I Love Kutno”, który jest kolportowany w punktach i centrach informacji turystycznych oraz na imprezach targowych w kraju i za granicą.

„Ziemia Łęczycka - między niebem, a piekłem”

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit